Niagara watervallen en naar huis

10 augustus 2023 - Niagara Falls, Canada

Di 8 aug + wo 9 aug
Na het ontbijt liepen we richting de Niagara watervallen. Omdat we redelijk vroeg waren en het een beetje miezerde, waren er weinig mensen op straat. (Dat was 's middags wel anders!) We hebben de hele boulevard rondgelopen langs de watervallen. Zo indrukwekkend!! Je staat er echt heel dichtbij, je voelt de waterdruppels in de wind.
Daarna gingen we naar de Skylon tower om van het uitzicht te genieten. Bovenop waaide het er echt enorm maar het uitzicht was gelukkig juist in de luwte. En het uitzicht was geweldig!! (Zie de foto's)
We hebben geluncht en omdat we daarna nog tijd hadden, liepen we nóg een keer langs de boulevard, want nu was het zonniger weer:)

Om 16 uur kwam de bus om ons naar het vliegveld te brengen. Het was erg druk onderweg dus ik had stress of we het wel gingen halen. De chauffeur zette ons netjes af bij de Canadian air ingang (elke vliegmaatschappij heeft een eigen ingang) dus we konden direct onze ruimbagage inchecken. Het probleem was dat je dat zelf moest doen, en wij hadden geen idee hoe. Er liep iemand rond om uitleg te geven en diegene had het heeeel druk:) Uiteindelijk kwam het goed, de koffers verdwenen op de band en wij gingen door de security. Prima op tijd:)

Helaas hadden we enorme vertraging. Er was een geluid achterin dat nagekeken moest worden. Safety first! Het vliegtuig ging terug naar de gate en het geluid werd gecheckt. Na 3 uur vertraging konden we vertrekken. In het begin van de vlucht hadden we wat turbulentie, wat voor ons spannend was, vanwege dat vermeende mankement. Maar alles ging verder goed gelukkig en op woensdag 9 augustus om 13.15 uur landden we op Schiphol.