Harrison grind trail

25 juli 2023 - Harrison Hot Springs, Canada

Ma 24 juli

Nadat Erin (Mary-Anne's dochter) ons ophaalde, gingen we een hike doen in de berg vlakbij. Erins dochters Leyla en Lynden gingen ook mee. De honden niet, want dat kan mogelijk beren aantrekken, Erin droeg juist een bel om de beren weg te houden.

Deze hike staat niet duidelijk aangegeven dus we waren erg blij met deze lokale tip!

Het was miezerig weer met veel wolken dus het uitzicht was grijzig. Maar de klim (en later de afdaling) was prachtig. Het was vrij steil, dus ik moest vaak rusten (niks gewend natuurlijk;)) maar het was de moeite zeker waard. De afdaling viel ons mee, we zijn de dijken en stoepen gewend, alleen in de bergen is het dan wel vol met stenen en rotsblokken. We hebben ervan genoten.

We hebben onze reistas ingepakt voor een midweek naar Vancouver island, om oom Tony te ontmoeten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pa en ma:
    25 juli 2023
    Wat is hike? Spreek jij ook al aardig Engels Tessa? Moet wel hè met zo'n engels sprekende familie! Geniet van de prachtige omgeving en morgen 4 uur varen! Lukt het met de automaat Gitta? Willen jullie oom Ton en Barb de hartelijke groeten doen uit het wisselvallige Holland! Groetjes, leuk jullie zo te volgen!
  2. Aleid:
    26 juli 2023
    Leuk om te lezen. Goede reis/midweek toegewenst.
  3. Ineke:
    26 juli 2023
    Bedankt voor jullie verhalen! De foto's zijn ook allemaal even prachtig.
    Geniet van jullie mooie reis!