Sightseeing and relaxing

21 juli 2023 - Fraser Valley C, Canada

Do 20 juli

Heerlijk geslapen en laat ontbeten (lees vroege lunch). Na 12 uur gingen we eerst boodschappen doen en daarna de huurauto ophalen. Het is een hyundai die prima rijdt! De GPS wijst ons de weg. De verkeersregels zijn iets anders, maar dat went snel. Op een kruispunt werkt het als volgt: first one comes, first one goes, maakt niet uit vanuit welke richting of welke richting je op gaat.
Daarna gingen we naar de Bridal Falls. We klommen omhoog naar de waterval, maakten fotos, spraken wat Nederlandse jongeren en genoten van alle natuurschoon.
Na het avondeten hebben we nog heerlijk even gezwommen in het buitenzwembad van Mary-Anne.  We hadden een heerlijk ontspannen avond.

1. Jolanda:
    21 juli 2023
    Super, wat een mooie start van deze belevenis!❤️
  2. Sylvia Veld:
    Goed aangekomen dus. Leuk zo’n reis blog. Zo reizen we een beetje mee. Veel plezier!
  3. Bert en Cora:
    21 juli 2023
    Hoi Gitta en Tessa, wat een heerlijk begin van jullie reis. Op deze voet verder maar. Groet Bert en Cora
  4. Ann:
    Gaaf zeg. Dat klinkt goed. Heel veel plezier. Geniet van elkaar en de natuur. Groetjes, ann