Reis naar High Prairie, Alberta

5 augustus 2023 - High Prairie, Canada

Wo 2 aug
Als eerste gingen we naar de Wallmart in Hinton, in die winkel waren we nog niet geweest. Het lijkt veel op de Action winkel dus we waren redelijk snel uitgekeken. Omdat de GPS het niet goed doet in Alberta:(, zijn we met Tessa's google maps instructies op pad gegaan. Dat ging heel goed, Tessa is een prima navigator!
De wegen in Alberta zijn recht en verlaten dus makkelijk te rijden. Onderweg zagen we een hert maar we waren er al voorbij voordat dat goed doordrong.
Om 14.30 uur waren we in High prairie. Na een hartelijke ontmoeting met de familie in High prairie gingen we naar een Rodeo kijken. Paardenraces, lasso werpen, bull riding (stier rijden) en paard-en-wagen-races met 4 paarden voor 1 wagen. Dat was gaaf om te zien. De Rodeo is een jaarlijks event dus we troffen het dat we er precies waren.
Bij Denise thuis hebben we nog lang nagepraat. Mary-Anne was erg blij eindelijk bij haar broer Henri op bezoek te kunnen komen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl